בקרה ודוחות בתיקי אפוטרופסות עבור בני משפחה של חסויים

2014-06-11_1434האם בית המשפט מינה אפוטרופוס לאביך? לאמך? או לבן משפחה אחר?

לפעמים, אנו מגיעים למצבים בהם בית משפט ממנה אפוטרופוס ליקירינו. משמעות המינוי הינה כי בית המשפט החליט שהם אינם מסוגלים לדאוג לעצמם ולנכסיהם ולכן יש צורך למנות אפוטרופוס שידאג לרכושם ו/או לגופם.
אין כול ספק כי כוונת המחוקק טובה. עם זאת, לפעמים ישנן תקלות בניהול הכספים והרכוש של החסוי. לעיתים, תקלות אלו הן בעלות משמעות כספית ניכרת ועלולות לסכן את הביטחון הכלכלי של החסוי.

כשמדובר בתיק עם היקף נכסים משמעותי, האם לא מוטב היה כי רואה חשבון מקצועי ומנוסה בתחום האפוטרופסות יבצע בקרה מטעמכם? רואה חשבון שיבדוק את הפעולות הכספיות של האפוטרופוס ויגיש לכם דוח מקיף, על מנת שתהיו רגועים?

יש לי ניסיון רב של יותר מ-20 שנים בתחום הזה. אני מכיר את החוק, את הכללים המקצועיים של משרד האפוטרופוס הכללי ואת עבודת המפקחים של משרד זה. לפיכך, אוכל לבקר את הניהול הכספי בתיק האפוטרופוס שלכם ולהקנות לכם שקט נפשי ע"י קיום הבדיקה המקצועית.

פרטים נוספים ראה בדף מידע מקצועי באתר זה 

מדוע מומלץ להסתייע בניסיוני הרב ולא להסתפק בפיקוח מטעם המדינה?

מהיכרות אישית שלי אני יודע כי המפקחים מטעם האפוטרופוס הכללי הם אנשי מקצוע מעולים ומנוסים. עם זאת, הם עמוסים במספר תיקים כה רב שהם אינם יכולים לבדוק בצורה מעמיקה את הפרטה ואת כל הדוחות הכספיים המוגשים להם על-ידי האפוטרופוסים, בעלי התפקיד. לאותם מפקחים אין את הזמן לייעץ ואין הם רשאים להמליץ על בעל מקצוע, שידריך מקצועית את בעל התפקיד.
בעל התפקיד – האפוטרופוס, הינו בן-אדם ועלול לטעות. לכן, חשוב כי רו"ח מקצועי יבקר את פעולותיו, ידאג לניהול תקין של כספי החסויים, ויקנה שקט נפשי ורגיעה למשפחה.

כיצד אני מסייע לבני המשפחה של חסוי?

בני משפחה של חסויים רשאים לבקש העתק מהפרטה ומהדוחות הכספיים המוגשים על-ידי האפוטרופוס למשרד האפוטרופוס הכללי. צריך לקבל את הדוחות ולהעבירם אלי לבדיקה מקצועית.

הידע והניסיון שצברתי מאפשרים לי להעניק את השירות הזה בצורה מקצועית ועל הצד הטוב ביותר. לעתים אשאל שאלות הבהרה ולבסוף אגיש דוח לבן המשפחה המזמין. פרטים נוספים  – ראה בדף מידע מקצועי באתר זה.

מה אומרים עלי מי שקיבלו ממני שירותים מקצועיים לאורך שנים?

עקיבא-לקסר

 

 

leon-fine

יוכבד-עטר

צור קשר עכשיו כדי לשמוע איך אוכל לסייע לך להשיג שקט נפשי שכספי האפוטרופסות מנוהלים כהלכה.

ניתו ליצור עימי קשר בטלפון: 03-6721362

במייל:  roa-yosi@zahav.net.il

שם מלא (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון זמין (חובה)

נושא

תוכן ההודעה